בחזית הרפואה: רופאות פורצות דרך בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on בחזית הרפואה: רופאות פורצות דרך בשיבא

    תחת הכותרת "נשים בחזית הרפואה" התקיים בשבוע שעבר מפגש בוקר עוצמתי עבור חברי חוג הידידים של שיבא, בניצוחה של הגב' ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי שיבא. במפגש הופיעו בזו אחר זו חמש רופאות מובילות מהמרכז הרפואי שיבא, שהציגו את פריצות הדרך הרפואיות שלהן בהרצאות מעוררות השראה בסגנון "טד", בנות שמונה דקות כל אחת. הפרופ' ציפי …

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחת הכותרת "נשים בחזית הרפואה" התקיים בשבוע שעבר מפגש בוקר עוצמתי עבור חברי חוג הידידים של שיבא, בניצוחה של הגב' ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי שיבא.

    במפגש הופיעו בזו אחר זו חמש רופאות מובילות מהמרכז הרפואי שיבא, שהציגו את פריצות הדרך הרפואיות שלהן בהרצאות מעוררות השראה בסגנון "טד", בנות שמונה דקות כל אחת.

    הפרופ' ציפי שטראוס, מנהלת מחלקת יילודים ופגים, בהרצאתה "מלידה ועד אריכות ימים" הציגה את אחד מתחומי העתיד ברפואה.

    ד"ר יעל חביב ידיד, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ כללי, סקרה את שנת הקורונה כפי שהיא חוותה אותה, במחלקות הקורונה והטיפול הנמרץ בחולי קורונה.

    ד"ר גליה ברקאי, מנהלת בית החולים הוירטואלי "שיבא BEYOND" ומנהלת היחידה למחלות זיהומיות ילדים, סיפרה את סיפור הקמתו של בית החולים הווירטואלי הראשון בישראל, שירותי רפואה שילכו ויכבשו יותר ויותר מקום בשנים הקרובות.

    ד"ר רוני שפירא פרומר, מנהלת מכון אלה למלבאום לאימונו-אונקולוגיה ומלנומה ומנהלת השירות לאונקו-גינקולוגיה, ריתקה את הקהל בהסברים והמחשות כיצד מפעילים את מערכת החיסון האנושית להילחם בסרטן ואת פריצות הדרך העדכניות בתחום, וד"ר לימור הלפמן, סגנית מנהלת המחלקה לגינקולוגיה אונקולוגית, שפכה אור על פן נוסף המשפיע על הצלחת הטיפול בסרטן – גישור על פערים חברתיים.

    את המפגש כיבדו בנוכחותם מנהל המרכז הרפואי שיבא, הפרופ' יצחק קרייס ורעייתו, לצד תורמים וידידים העומדים לימין המרכז הרפואי שיבא מזה שנים.

    ההכנסות  מהמפגש יועברו להקמת מרכז רב תחומי ייעודי לגניקולוגיה-אונקולוגית, הראשון מסוגו בישראל, שיעניק מעטפת מלאה, מקצועית ומכבדת, תוך יצירת חוויית מטופלת החל משלב האבחנה, דרך הטיפולים והתהליכים הכירורגיים ועד להחלמה בעז"ה.

     



    0 תגובות